Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Nelly.com lancerer eget tøjmærke

Nelly.com følger op på deres sko- og accessoriestiltag og lancerer nu deres eget tøjmærke, Nelly Trend.
Nelly.com følger op på deres sko- og accessoriestiltag og lancerer nu deres eget tøjmærke, Nelly Trend.

Nelly.com følger op på deres sko- og accessoriestiltag og lancerer nu deres eget tøjmærke, Nelly Trend.

Mærket, som prismæssig kommer til at ligge i lav- og mellemprisklassen, henvender sig til en ung kvindelig målgruppe. Kollektionen bliver tilgængelig i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Holland og Tyskland fra og med midten af marts.

"Vi har i dag over 540 mærker, og vi sælger over 25.000 beklædningsgenstande årligt på Nelly.com. Men på trods af det, så kan vi mærke, at der mangler noget. Nemlig et mærke som er high fashion, og som ligger i lav- og mellemprisklassen. Nelly Trend er også et direkte resultat af vores andre succesfulde mærker, Nelly Shoes, Nelly Accessories, Jeane Blusch, Estradeur, Three little words og Wonderland. Mærker som tilsammen sælger for 100 mio. kr. pr år," siger salgschef Jarno Vanhatapio til Habit.se.

Kilde: Habit.se