Madonna og datteren Lourdes ”Lola” Leon har sammen tøjlinjen Material Girl – der er populært blandt teenagere i USA. Men nu er brandets fokus skiftet, med ansættelsen af den 26-år gamle Kelly Osbourne som det nye ansigt. Det skriver Women’s Wear Daily. 

Der er således lagt op til et lidt ældre publikum, eftersom Kelly Osbourne erstatter 17-årige Taylor Momsen, der er kendt fra den amerikanske serie Gossip Girl. 
Tilkomsten af Kelly Osbourne, er et signal om udvidelsen af Material Girl, der efter lanceringen har fundet sine egne ben. Linjen sælges eksklusivt i Macy’s, men går denne sæson fra salg i 200 butikker, til salg i 250. 
 
Derudover udvides der denne sæson også med en badetøjsserie, ligesom der udvides med mere aftenkjole-inspirerede styles, der blandt andet kan bruges til de amerikanske proms (skoleballer, red.) og fester. Derudover er der et ydet fokus på gavegivning, der skal øge salget. 
 
”Vi lærte en masse her i den sidste ferie, og vi vil gerne brede kategorierne ud. Udover ting man køber til sig selv, vil vi øge muligheden for at give gaver, som fx ting ens mor ville købe til en,” fortæller Molly Langenstein, administrerende vicepræsident for mode hos Macy’s Inc.
 

Billeder: Material-kampagnen med Taylor Momsen