Danmark har fået et nyt magasin – på nettet. Med ’88’ stiller Group 88, der er retaileren bag blandt andre Burberry, Mulberry og Bottega Veneta i Danmark, nemlig skarpt på luksusmode og udnytter onlineplatformens muligheder for at skabe interaktivitet: I de (for øvrigt virkelig flotte) modeserier, kan man nemlig føre computermusen hen over hver enkelt beklædningsgenstand for at få oplyst pris og brand.

”Vi vil give (læserne, red.) den luksus at informere både mænd og kvinder om, hvad de nuværende kollektioner har at byde på via eksklusive modeserier, hvor anerkendte fotografer og stylister har været inde over for at understøtte det internationale udtryk, der netop gør sig gældende for 88,” siger Sanne Møller, der er forlægger på magasinet og desuden adm. direktør for Group 88.

Første udgave af magasinet, der allerede kan læses nu, er en appetitvækker og starten på noget større, fortæller Sanne Møller:

”Her vises nogle af julens mange fristelser, som kan være med til at give en god inspiration til julegaver. Næste nummer vil komme i marts 2011.”

Magasinet udkommer online to gange årligt. Se mere på www.the88.dk