event_Konference: Retail Couture
Hvordan bliver retail en integreret del modevirksomhedernes brandstrategi i fremtiden - få svaret på konferencen?Retail bliver en af de vigtigste discipliner at kunne bestride, hvis man vil excellere i modeverdenen i fremtiden. Derfor er det fysiske og virtuelle retail space en af de mest effektive steder at skabe brand building. Men hvor er udviklingen på vej hen, og hvordan bliver retail en integreret del modevirksomhedens branding strategi?
Modezonen og Fashion Forum har samlet nogle af de klogeste hoveder indenfor feltet til at give et indblik i fremtiden for retail via markedstrends, forbrugeradfærd samt en introduktion til best practice cases. Konferencen byder på oplevelser, inspiration, overraskelser og frokost. Som vanligt er det gratis at deltage i Modezonens arrangementer og alle i modebranchen er velkomne.
Tid: Torsdag d. 28. oktober fra kl. 11.00-17.00
Sted: Hal-D, Strandgade 95, 1401 København K
Tilmelding
Efter først-til-mølle-princippet – send en mail til mai@danishfashioninstitute.dk. Tilmelding er bindende og skal ske senest ske den 20. oktober.
Talere
• Niels Mikkelsen
CEO, IC Companys- "Retail og wholesale i modebranchen – markedets udvikling"
• Mikael Schiller
CEO, Acne – "ACNE: Combining art and industry with an ambition to create contemporary retail experiences"
• Anthony Aconis
CEO, Fireball – "Global Shopping – de store retailtrends"
• Davide Reina
Professor & Strategy Advisor, Bocconi School of Management – "Retailing: Why you can’t make without it"
• Peter Bundgaard Rützou
Partner, SPACE – "Rum som en forlænget arm af brandidentiteten"
• Rasmus Storm
Ejer, Storm – "Perspektiver fra en multibrand-retailer"
• Anne Thomas
Fremtidsarkæolog, Innovationlab – "Retail for digital natives, når teknologi bliver menneskelig"
• Kaspar Basse
CEO, Joe & The Juice – "En retailsucces in the making"
Pris: Modezonens arrangementer er altid gratis – alle interesserede fra modebranchen er velkomne.