Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

event_Konference: Retail Couture

Hvordan bliver retail en integreret del modevirksomhedernes brandstrategi i fremtiden - få svaret på konferencen?

Hvordan bliver retail en integreret del modevirksomhedernes brandstrategi i fremtiden - få svaret på konferencen?


Retail bliver en af de vigtigste discipliner at kunne bestride, hvis man vil excellere i modeverdenen i fremtiden. Derfor er det fysiske og virtuelle retail space en af de mest effektive steder at skabe brand building. Men hvor er udviklingen på vej hen, og hvordan bliver retail en integreret del modevirksomhedens branding strategi?


Modezonen og Fashion Forum har samlet nogle af de klogeste hoveder indenfor feltet til at give et indblik i fremtiden for retail via markedstrends, forbrugeradfærd samt en introduktion til best practice cases. Konferencen byder på oplevelser, inspiration, overraskelser og frokost.

Som vanligt er det gratis at deltage i Modezonens arrangementer og alle i modebranchen er velkomne.

Tid: Torsdag d. 28. oktober fra kl. 11.00-17.00


Sted: Hal-D, Strandgade 95, 1401 København K

Tilmelding

Efter først-til-mølle-princippet – send en mail til mai@danishfashioninstitute.dk. Tilmelding er bindende og skal ske senest ske den 20. oktober.

Talere

•    Niels Mikkelsen

CEO, IC Companys- "Retail og wholesale i modebranchen – markedets udvikling"

•    Mikael Schiller

CEO, Acne – "ACNE: Combining art and industry with an ambition to create contemporary retail  experiences"

•    Anthony Aconis

CEO, Fireball – "Global Shopping – de store retailtrends"

•    Davide Reina

Professor & Strategy Advisor, Bocconi School  of Management – "Retailing: Why you can’t make without it"

•    Peter Bundgaard Rützou

Partner, SPACE – "Rum som en forlænget arm af brandidentiteten"

•    Rasmus Storm

Ejer, Storm – "Perspektiver fra en multibrand-retailer"

•    Anne Thomas

Fremtidsarkæolog, Innovationlab – "Retail for digital natives, når teknologi bliver menneskelig"

•    Kaspar Basse

CEO, Joe & The Juice – "En retailsucces in the making"
 

Pris: Modezonens arrangementer er altid gratis – alle interesserede fra modebranchen er velkomne.