Den næste store udfordring i konkurrencen om kundernes opmærksomhed handler om retail. Men mange brands hænger fast i traditioner og vanetænkning, siger eksperterne. Den rette retailstrategi kan derfor få stor betydning for, hvordan din virksomhed præsterer, både herhjemme og i udlandet.

Et nyt internationalt magasin, Detail on Retail, kan hjælpe dig på vej. Det sætter retailing øverst på dagsordenen hos både virksomhederne og deres leverandører.

Få en forsmag på hvad retail kan betyde for din virksomhed og kig forbi til mini-seminar og magasin-lancering hos

Normann, Østerbrogade 70, den 9. September kl. 16 – 18

Program:

Modezonen, velkomst

Detail On Retail – idémanden: det kulturelle niveau skal op

Detail On Retail – redaktøren: forandringens fryd og det multisanselige MUST

Normann, kreative samarbejder og retail

SNOG (UK) – Alive and snogging. Retailpionerer der viser vejen frem.

Duk op på vej hjem og bliv blandt de første, der får glæde af det nye magasin.

Vi vil rigtig gerne vide, om du kommer, så meld dig venligst til hos Kristine fra Modezonen på kk@danishfashioninstitute.dk inden tirsdag den 7. september.