Markedsføring handler om langt mere end prisreklame. Det handler også om garantier, mail og direct mail, brugsvejledninger, tilgift og konkurrencer, slagtilbud, særregler for børn og unge og meget mere.
Dertil kommer, at markedsføringsretten har mange faldgruber – og da markedsføring i sagens natur foregår, så flest muligt ser den, vil din virksomheds fejltrin blive opdaget. Grænseoverskridende budskaber er godt blikfang, og derfor er det vigtigt at have styr på, om du bryder loven. På dette kursus gennemgår vi de områder, din virksomhed skal være særligt opmærksom på.

Indhold
Dansk Erhverv gennemgår disse emner, så deltagerne efter kurset er godt rustet til at være opmærksom på forhold, der bringer virksomhedens markedsføring på kant med loven. Denne viden kan samtidig bruges til at se, om konkurrenterne går over stregen. Ud over det juridiske, kommer vi også ind på administrative og ledelsesmæssige råd om markedsføring.

Hvem kan deltage?
Kurset henvender sig til alle, der i det daglige arbejder med markedsføring og som ønsker en praktisk viden om markedsføringsjura samt dem, som ønsker at få ajourført deres viden på området.

Undervisere: Advokatfuldmægtig Tina Bøggild og advokat og chefkonsulent Lars Quistgaard Bay, begge fra Dansk Erhverv.

Sted
Dansk Erhverv, Slotsholmsgade 3, København K.

 

Tilmeld dig inden 17. marts 2010 her