Modebrands samles til e-handels-event i Aarhus
Onsdag den 7. september afholder BeSocial en konference om e-handel og sociale medier – og interessen fra især de danske modebrands er stor.Seks inspirerende speaks i TedTalk-format, en treretters med vinmenu og de bedste rammer til at networke med ligesindede. Lyder det som noget for dig?
Onsdag den 7. september 2022 åbner BeSocial dørene op til en eksklusiv konference for bureauets kunder og andre e-commerce ansvarlige, som ønsker at udvikle sig fagligt i fællesskab med andre.
Arrangementet finder sted i Aarhus og er gratis for inviterede – og man kan anmode om en invitation på BeSocials website. Men vent ikke for længe, der er tilmeldingsfrist allerede den 21. august.
Interessen fra især danske modebrands har været stor og det glæder Kasper Bengtson, CEO & Partner, som mener, at der mangler et fagligt (og socialt) fællesskab for netop disse:
“Vi drømmer om at skabe et community eksklusivt for ecommerce-ansvarlige fra især danske modebrands – og håber på, at denne konference kan være startskuddet til etableringen af dette.”
På få dage er over halvdelen af pladserne booket af repræsentanter fra brands som Jack&Jones, Mos Mosh, Wheat, NÜ Denmark og Name It, så noget kunne tyde på, at drømmen bliver til virkelighed.
Hør CEO i BeSocial, Kasper Bengtson, forklare, hvordan du udnytter de sociale mediers fulde potentiale som salgskanal i Fashion Forums podcast. Find den her.
Artiklen er en annonce for BeSocial.
Tidobling af omsætning på rekordtid: Social Commerce-strategi løftede ung webshop