Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Cottonfield går efter yngre mænd

Sammen med Euromans moderedaktør har Cottonfield identificeret et nyt image.
Sammen med Euromans moderedaktør har Cottonfield identificeret et nyt image.

Yngre modeller og nyt image. Cottonfield har sammen med Euromans moderedaktør, Frederik Andersen, arbejdet på at finde deres nye image, der skal hjælpe dem til at fange en yngre målgruppe af forbrugere på 25+ mod de tidligere 30/35+.

Cottonfield er en del af IC Companys og fik sin første succes med en orange dunjakke, der blev et hit under Copenhagen Fashion Fair tilbage i 1986.

Cottonfield er siden aldret med sin målgruppe, og det er denne tendens, man nu har forsøgt at vende, hvilket blandt andet betyder et farvel til den klassiske Cottonfield logo-bluse.

Cottonfield designer årligt fire kollektioner, er aktiv i 20 lande og har over 700 slagssteder med 71 konceptbutikker.

Kilde: 9PR/Cottonfield