Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

DAFI Tuesday: B2B-salg for mode- og livsstilsbrands

30. maj kan du få hjælp til at designe kollektioner ud fra salgsdata, lægge en salgsstrategi og udnytte digitale værktøjer.
30. maj kan du få hjælp til at designe kollektioner ud fra salgsdata, lægge en salgsstrategi og udnytte digitale værktøjer.

Til DAFI Tuesday den 30. maj giver Niklas Joensen fra B2B salgsløsningen, Traede, råd og inspiration til, hvordan mode- og livsstilsbrands kan planlægge deres salgsstrategi i en digital tid.

Han vil give en introduktion til følgende:

  • Design af kollektioner på baggrund af historiske salgsdata
  • Strukturering af salgsstrategi fra pre-order til re-order
  • Udnyttelse af digitale værktøjer og platforme

Foredragsholder
Niklas Joensen er COO hos Traede, hvor han blandt andet hjælper kunder med at implementere og bruge deres software, så det bedst muligt understøtter deres forretning. Han har gennem sit arbejde hos Traede et godt indblik i, hvordan forskellige brands strukturerer deres salg.

Traede er en B2B salgsløsning, der giver brands mulighed for at skabe forbindelse til distributører og agenter samt sælge direkte til retailers verden over. Traede giver brands et effektivt ordrehåndteringsmodul, en B2B webshop, og gør det nemt at holde styr på produkter, kunder, ordrer og fakturaer.

PRAKTISK
HVORNÅR: Den 30. maj klokken 9-10
HVOR: Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, 1220 København K (eventlokalet)
HVORDAN: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 24. Maj. Hhusk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday’en. Det er gratis at deltage, forudsat virksomheden besvarer det eftersendte spørgeskema.