Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

JACK & JONES udvider med børnetøj

Til efteråret udvider BESTSELLER-brandet både produkt- og målgruppen med lanceringen af en børnekollektion til drenge i alderen 5-16 år.
Til efteråret udvider BESTSELLER-brandet både produkt- og målgruppen med lanceringen af en børnekollektion til drenge i alderen 5-16 år.

Efter 28 år på markedet for herretøj har danske JACK & JONES valgt at udvide repertoiret – og målgruppen. BESTSELLER-brandet har netop løftet sløret for deres første kollektion af børnetøj, der henvender sig til drenge i alderen 5 til 16 år. Det skriver JACK & JONES i en pressemeddelelse.

Den nye kollektion lanceres til efteråret 2018 og bliver fremover en fast del af JACK & JONES’ øvrige kollektioner med seks lanceringer årligt. Målet er at imødekomme den øgede interesse for modetøj i børnestørrelser.

”Disse unge forbrugere har, i forlængelse af den øgede digitalisering, udviklet sig til at have deres egne stærke og uafhængige meninger. De er dybt influeret af de sociale medier, og de opdager hurtigt deres egne holdninger og stil. Aldrig har denne målgruppe haft en større interesse for tøj, og som fremtidens influencere vil vi gerne være en del af deres verden, hvor de kan mødes, dele og forme fremtidens trends,” fortæller salgsdirektør Dennis Birk Jørgensen i pressemeddelelsen.

Det nye børnetøjslinje vil, i tråd med brandets egen dedikation til denim, tilbyde et udvalg af designs fra underlinjerne CORE, ORIGINALS og PREMIUM samt fra JEANS INTELLIGENCE.

”Hos JACK & JONES er vi afhængige af denim, og vi ligger meget energi og dedikation i hver kollektion og i hver eneste par jeans. Derudover sætter vi i virksomheden høje standarder for alt, hvad vi foretager os, og disse værdier vil naturligt blive reflekteret i hver eneste juniorkollektion også,” tilføjer Dennis Birk Jørgensen.

Kollektionen lanceres officielt til august 2018 og vil i første omgang blive sat til salg i wholesale-butikker i hele Europa og ikke i JACK & JONES’ egne butikker.