Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Kampagnebillede for Day Et med ny brandidentitet

Ny brandidentitet hos Day Et med “plads til alt”

Taske- og accessoires-brandet Day Et starter året med en helt ny brandretning. Den nye retning vil blandt andet ses afspejlet i et nyt logo samt opdateret design-dna. Den nye brandretning annonceres oven på ansættelsen af Day Ets nye Creative Director Cecilie Svanberg, som tiltrådte sin stilling i slutningen af 2024. Cecilie Svanberg er uddannet grafisk designer og kommer til Day Et med lang erfaring som både Art Director og Creative Director hos flere livsstilsbrands som Ferm Living og Georg Jensen Damask.

Samtidig er Victoria Rask Teisen blevet Commercial Director efter mange år i virksomheden. Med det nye slogan ’Room for All’ vil de to sammen med resten af teamet stræbe efter at skabe essentielle produkter, som imødekommer alle rejsendes behov. For Day Et handler det om at skabe plads til alt og dermed have større fokus på inklusion.

“Dette nye kapitel handler om at omfavne forandring, mens vi er tro mod vores rødder som et moderne, københavnsk brand. Vores nye designs og strategiske fokus lader os tage os bedre af vores kunder, så de får styrken til at rejse med stil og komfort. ’Room for All’ reflekterer vores tro på, at godt design skal være inkluderende og tilbyde funktionelle og stilede nødvendige produkter for alle rejsende. Dette er kun begyndelsen af en spændende æra for Day Et,” lyder det i en pressemeddelelse fra CEO i Day Et Tine Raahauge.

Den nye design-dna vil blive præsenteret med Fall/Winter 2025-kollektionen, som de vil løfte sløret for under Copenhagen Fashion Week, der finder sted i slutningen af januar. Her vil Day Et både være til stede på CIFF og have en pop-up i E-Types udstillingslokale på Værnedamsvej.

LÆS OGSÅ: Day Et skal stå på egne ben