Ny visuel identitet skal hjælpe Dulong ud på globale markeder
Dulong har med juveler Marianne Dulong og stylist Anja Camilla Alajdi i spidsen leveret smykker til både danske og internationale kunder i mere end to årtier. Nu er de klar til at udbrede Dulong til endnu flere internationale kunder, og derfor trådte Kim Vedel til som CEO for virksomheden i maj 2024.
Som en del af den internationale vækststrategi, Kim Vedel er i gang med hos Dulong, er brandet nu klar med en ny visuel identitet. Den nye visuelle identitet kombinerer fornyelse og tradition og skal være med til at både tiltrække nye kunder og fastholde eksisterende. Samtidig er brugerfladen på Dulongs hjemmeside opdateret, så denne tilbyder en forbedret kundeoplevelse.
Da Kim Vedel trådte ind i Dulong, var det en virksomhed med et underskud for regnskabsåret 2023 på -2.373.768 kroner. Det underskud forventes ifølge årrsrapportens ledelsesberetning forbedret for 2024 med nyansættelsen af Kim Vedel samt tiltrædelsen af Ditte Bihorac Søndergaard som ny bestyrelsesleder. Den nye visuelle identitet skal ses som en relancering af Dulong, der vil have et større fokus på global vækst.
Dulongs nye visuelle identitet kan opleves på Dulongs hjemmeside.