Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
De tre ejere af introoutro

PRD relanceres med nyt navn

Under navnet Introoutro vil de tre nuværende ejere udfolde en ny identitet på baggrund af PRDs værdier.
Under navnet Introoutro vil de tre nuværende ejere udfolde en ny identitet på baggrund af PRDs værdier.

Efter godt halvandet år som “de nye ejere” af kommunikationsbureauet PRD har ejertrioen Stine Elmegaard Windfeld, Julius Værnes Iversen og Morten Bartho valgt at relancere virksomheden under nyt navn.

Derfor hedder PRD fremover Introoutro og har opdateret deres lokaler på Vimmelskaftet, der fremover vil blive udsmykket med mere kunst og interiør end hidtil.

“At være tre meget forskellige individer med forskellige baggrunde og færdigheder tilfører værdi til virksomheden og det meget brede spektrum, som Introoutro arbejder indenfor,” siger Julius Værnes Iversen, der har en baggrund inden for design- og kunstbranchen og samtidig er medejer af BB Blomster og Tableau. Han står som virksomhedens kreative direktør, mens Stine Elmegaard Windfeld og Morten Bartho står som co-CEOs og trækker på deres mangeårige erfaring inden for henholdsvis PR og kommunikation og produktion og eventledelse. Sammen overtog de virksomheden efter Henrik Juhl Sørensens alt for tidlige bortgang i 2022.

Trioen har med egne ord “vendt hver en sten i virksomheden” og gennemgået en omfattende evalueringsproces, der skal sikre bureauets fremadrettede identitet og succes.

Introoutro vil fremover arbejde på tværs af forskellige kreative brancher og udnytte deres rødder i både mode-, design- og kunstmiljøerne. På denne baggrund vil de skabe et bureau med “en global vision og dagsorden, der omfatter og styrker tilstedeværelsen ikke kun i medierne, men også i det kreative fællesskab, den private sektor, blandt forskellige industrier og på de evigt skiftende digitale platforme.”

introoutro