Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Gestuz lancerer sit første brandsamarbejde med svensk lingerimærke

De seneste år har Gestuz samarbejdet med organisationerne Landsorganisation af Kvindekrisecentre og Dansk Flygtningehjælp. For første gang indgår de nu i et brandsamarbejde – det sker med det svenske undertøjsmærke Understatement

“Jeg er så stolt af, at Gestuz har slået sig sammen med Understatement om dette samarbejde. Det er første gang, vi nogensinde har taget del i et samarbejde som dette, og det er fantastisk at kunne gøre det med et skandinavisk brand, som har så enslydende værdier om kvindelig styrke, som vi har,” lyder det i en pressemeddelelse fra kreativ direktør Sanne Sehested. 

Sammen har de to brands skabt en limited edition capsule-kollektion af lingeri, der inkluderer syv forskellige styles lavet af blandt andet rhinsten-mesh og Swarovski-krystaller, som “genfortolker Gestuz’ designæstetik fra den nuværende ready-to-wear kollektion.”

“Denne limited edition-kollektion fejrer både Understatement og Gestuz’ DNA ved at bringe to kreative udtryk sammen på en så organisk og smuk måde. Vi er så glade for at træde ind i feriesæsonen med dette meningsfulde samarbejde, som går så stærkt i tråd med vores vision om at omfavne komfort og selvværd til alle kvinder,” supplerer Maria Lager, der er medstifter og marketingdirektør hos Understatement. Et brand, hun grundlagde med Marie Stolt og Yvet Malmveld i 2017.

Se kampagnebillederne fra samarbejdet herunder.