Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160

Første gang blev der udsolgt på 7 minutter. Nu gentager Cecilie Bahnsen prisvindende samarbejde

Det kom nok ikke bag på nogen, at Cecilie Bahnsens første samarbejde med japanske Asics blev udsolgt på under ti minutter. Siden hun for første gang teasede for sin egen upcyclede, broderede og perlebesatte version af løbeskoene under sit SS23-show i Paris, var hypekursen sat.

Men det var ikke kun slutforbrugerne, der var begejstrede for de to brands’ parløb. Længe efter kollektionen var revet af hylderne, høstede den også ros fra branchen, hvor Cecilie Bahnsen x Asics vandt prisen som Årets Samarbejde til Elle Awards i september.

Derfor var det da også ditto forventeligt, at de to parter nu har gentaget succesen med endnu et samarbejde. Denne gang er det en nyfortolkning af Asics GT-2160-sko, der “fejrer krydsfeltet mellem hverdags-couture, bevægelse og lethed,” og som kombinerer Bahnsens “feminine DNA med Asics’ tekniske ekspertise,” som de to skriver i en pressemeddelelse.

Til kampagnen har Cecilie Bahnsen endnu en gang teamet up med den japanske fotograf Takashi Homma, der har skudt en ung kvinde, som bevæger sig igennem Tokyos gader i tusmørke iført brandets AW23-kollektion og de nye sneakers, der kommer i to forskellige varianter. En med klare blå detaljer og en i pink. Begge med Bahnsens karakteristisk ekstravagante 3D-teksturer og udsmykningsteknikker i forening med Asics sporty udtryk og -funktioner.

Kollektionen sættes til salg den 22. november 2023 online og hos udvalgte forhandlere globalt. Se kampagnebillederne herunder.  

Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160
Model iført Cecilie Bahnsen x Asics GT-2160