Bestsellers 22 brands vil stå skulder om skulder, når modeugen til august slår dørene op. Dette bliver i samarbejde med Revolver, der efter en del års pause igen åbner op i Lokomotivværkstedets enorme haller.

Bestseller har tradition for at samle flere af sine brands i forbindelse med messer og har ad flere omgang afholdt sine egne messer i Lindencrones Palæ i Bredgade, som også er det daglige kontor for flere af virksomhedens ansatte.

Men nu vil de gerne give deres kunder “en styrkelse af hele oplevelsen af modeugen,” som det lyder fra Bestsellers kommunikationschef Kasper Reggelsen i en e-mail. Han fortsætter:

“At vi står samlet med alle brands giver vores kunder en klar fordel i forhold til kunne vælge fra alle hylder.”

Revolver-stifter Christian Maibom udtaler i en pressemeddelelse:

“Jeg er mega stolt over, at Bestseller har valgt Revolver og Copenhagen Fashion Week til, hvilket er en signifikant styrkelse af hele vores fælles modeuge. Udover stor og gensidig respekt, så har Bestseller og Revolver det til fælles, at vi begge ønsker at skabe handel og dermed reel merværdi for alle vores brands, uanset om det er egne eller udstillende brands.”

Under modeugen, nærmere bestemt den 9. august, vil en intern ’Circular Design Challenge’ blandt Bestsellers brands kulminere, når disse designs bliver både præsenteret for – og evalueret af – repræsentanter fra blandt andet Global Fashion Agenda, Zalando og Designskolen Kolding. Herefter vil oplevelser og erfaringer med at designe ud fra cirkulære principper deles som led i virksomhedens Fashion FWD-strategi.

Copenhagen Fashion Week løber at stablen fra den 10.-12. august 2022, og Revolver arrangerer shuttle-busser mellem Øksnehallen, Forum og Lokomotivværkstedet.