JUST Female har udpeget Anne Fisker Nielsen som ny Head of PR & Marketing efter at have været uden et aktivt PR-foretagende i mere end et år.

I stedet har JUST Female, der tidligere har været repræsenteret af både 9PR og Spalt PR, dedikeret tiden uden PR til at udvikle sine grønne initiativer. Og det er altså de initiativer, som Anne Fisker Nielsen nu skal stå i spidsen for at kommunikere ud. Heriblandt samarbejdet med organisationen Plant et Træ foruden den store andel mere bæredygtige materialer, som brandet har haft fokus på at implementere i de sidste par år, og som nu udgør omkring halvdelen af den samlede SS20-kollektion, der er i butikkerne nu.

“Det bliver nu Annes opgave at styrke JUST Female med disse nye fortællinger, og bringe JUST Female til toppen af forbrugernes bevidsthed,” siger Pernille Andersen, Creative Director hos JUST Female, i en pressemeddelelse. Hun fortsætter:

“Med ansættelsen af Anne, tror jeg på, at vi kan løfte vores brand awareness til helt nye højder. Hendes mindre kommercielle baggrund er et rigtig godt match til JUST, og jeg er sikker på, det vil komme os til gode i alt fra netværk til aktiviteter og æstetik, så vi kan komme ud over stepperne. Vi har glædet os længe til at finde den rigtige profil, og jeg er sikker på, vi har ramt den med Anne.”

Den nye Head of PR & Marketing for JUST Female kommer fra tidligere stillinger ved Grenaa Creative, hvor hun var projektleder og grafisk designer, DANSK Magazine og Louise Roe. Hun er desuden uddannet fra Goldsmiths, University of London, hvorfra hun har en Master i Medier og Kommunikation, samt fra Syddansk Universitet og Designskolen Kolding hvor hun har en kandidatgrad i Designledelse fra.

Jeg har glædet mig rigtig meget til at komme i gang hos JUST. Her er en virksomhed som satser på alle de rigtige parametre, de mangler blot hjælp til at få det kommunikeret. Jeg ser min nye stilling som en fantastisk grobund, både for mig og for JUST som brand. Sammen skal vi vokse og udvikle os både nationalt og internationalt,” siger den nyudnævnte Head of PR & Marketing i pressemeddelelsen.

Anne Fisker Nielsen tiltrådte officielt stillingen den 17. februar 2020.

Anne Fisker Nielsen.