Noise PR udvider ejerkredsen med ny partner
Efter tre år som Showroom og PR Manager hos Noise PR indtræder Thea Thunbo nu som partner i PR-bureauet.Få uger inden, at de står parat til at skyde shows og nyheder ud i branchen under Copenhagen Fashion Week, er Noise PR klar med en nyhed fra egne rækker.
Det 13 år gamle brand har nemlig omstruktureret sit ejerskab, der siden 2007 har ligget alene hos CEO Stine Kirkegaard Hoffmann, der også er PR-bureauets grundlægger. Det betyder, at Thea Thunbo, der de sidste tre år har været Showroom og PR Manager hos Noise, fremover også indgår som partner med et ejerskab på 25 procent af virksomheden.
Noise PR har igennem sin levetid etableret sig som et fremtrædende bureau særligt i modebranchen og har specialiseret sig inden for blandt andet brand consulting, public relations, influencer strategi og fashion show management for mode-, design- og livsstilskunder såsom MUJI, Levi’s, Hans Just, Diptyque og showaktuelle Blanche og Cecilie Bahnsen.
Fra CEO Stine Kirkegaard Hoffmann lyder det i en pressemeddelelse til Fashion Forum:
“Jeg er så stolt af at byde Thea velkommen som partner. Hun er helt eminent dygtig, og jeg elsker ganske enkelt at arbejde med hende. Thea går til hver eneste opgave med krop og sjæl, sætter altid vores kunder først og er, ligesom jeg selv, et kæmpe konkurrencemenneske. I sine år hos Noise har hun selv formået at udvikle sin rolle, og derfor kommer denne udvikling meget naturligt for mig. Mediebilledet er i konstant forandring, og det kræver både erfaring og klare visioner at sikre vores kunder konstant synlighed og målbare resultater – og dem har Thea.”
Selv tilføjer Thea Thunbo, der har en kandidat i Digital Communication and Strategy fra Copenhagen Business School og tidligere har arbejdet hos blandt andet KCD i London, Matchesfashion.com, Victoria Beckham og Grenaa Creative:
“Jeg glæder mig utrolig meget til denne nye rejse og sætter kæmpestor pris på den tillid, som Stine har givet mig hos Noise PR. Jeg elsker det, jeg laver, og alle de fantastiske – og til tider udfordrende kunder – som vi arbejder med. Med min nye rolle kommer jeg til at kunne bruge endnu mere tid på strategisk rådgivning for at identificere nye muligheder for vores kunder. Jeg har altid haft høje ambitioner på Noise’s og vores kunders vegne, og som partner ser jeg nu frem til at kunne gøre meget mere sammen med mit superstærke team.”