Polhem PR fokuserer yderligere på datadreven PR med nyansættelse
Rikke Dyrholm kommer fra en stilling som projektleder i den klimavenlige cateringvirksomhed .506Det svenske PR-bureau Polhem PR, der arbejder med brands inden for livsstil, mode, interiør og skønhed, vil positionere sig yderligere i Danmark og satser i den forbindelse på en mere datadrevet tilgang til sine PR-opgaver. Rikke Dyrholm er derfor blevet hentet ind som ny Country Manager i Danmark og skal med sin erfaring med marketing, SEO, strategisk rådgivning, datadrevet influencermarketing- og PR samt eventafvikling sikre at dette mål bliver indfriet.
“Polhem PR og jeg deler de samme tanker om PR og fremtiden, hvor et vigtigt fokus er at bruge flere datadrevne løsninger til at målrette og effektivisere indsatser, der også inkluderer flere marketing-facetter i PR-strategien. Med kunden i centrum, handler det om hele tiden at tilpasse sig og finde kvalitet i de platforme, målgrupperne befinder sig på. Det betyder at vi fremover vil kunne hjælpe kunderne med både mere traditionel PR og digital marketing, såsom SEO, influencer marketing og strategisk advertising. På den måde skabes der også et bedre overblik over værdien af PR,” siger den nye Country Manager og slutter:
“Jeg glæder mig til at tage arbejdshandskerne på og arbejde for den plan, vi har lagt for 2019.”
Rikke Dyrholm er tidligere PR Manager for Bitte Kai Rand i Skandinavien og har senest har været projektleder i cateringvirksomheden .506, der står for innovativ og klimavenlig eventeksekvering. Her havde hun blandt andet ansvaret for Copenhagen Fashion Summits catering i 2018. Men nu skal hun fremover være med til at styrke den danske indsats for Polhem PR, der i forvejen opererer i otte lande i Europa og som blev stiftet i 1995.
Rikke Dyrholm tiltrådte stillingen den 1. februar 2019.