“Jeg er glad og stolt over, at jeg er blevet en del af det fantastiske team hos mbyM. Efter nogle måneder i virksomheden er jeg blæst bagover af skønne kollegaer og brandets kæmpe potentiale, som jeg håber at kunne være medvirkende til at indfri.”

Sådan siger Malene Thorlak om sin nye stilling som brand manager hos mbyM. Her får hun ansvaret for alle den kreative afdeling med særligt fokus på mærkets kollektioner. Heriblandt den kommende efterårskollektion, som bliver den første fra hendes hånd og som præsenteres under den kommende modeuge på CIFF-messen i Bella Centret.

Malene Thorlak har flere års erfaring i modebranchen, senest fra en stilling hos Boii Studios og tidligere fra ansættelser hos brands som Moss Copenhagen og Samsøe & Samsøe.

“Malene er en dygtig profil med solid erfaring fra branchen, hvor hun har vist resultater. Hun har en dyb forståelse for skandinavisk mode, og vi har stor tiltro til hendes vision for brandet. Hun bringer et internationalt udsyn, som vi har eftersøgt, og vi tror på hendes evner til at videreføre mbyM,” istemmer direktør Carsten W. Lauritsen i en pressemeddelelse.

Det er dog ikke kun i den kreative afdeling, at mbyM har budt velkommen til et nyt ansigt. I ønsket om at løfte brandets internationale profil, er der også blevet ansat en ny PR & SoMe Manager i form af Michelle Nielsen.

mbyM blev grundlagt i 2003 og forhandles i dag i mere end 700 butikker på det europæiske marked. mbyM er desuden en del af Message A/S, der har 33 multibrand-butikker fordelt i Danmark og Norge.