Det danske smykke- og accessorybrand Hvisk har som led i en større omstrukturering rykket al PR  in-house og i den forbindelse ansat Anna Sarlvit som PR Manager. Anna Sarlvit er med en baggrund som Instagrammer og influencer hjemmevant på sociale medier, og det er denne erfaring, hun nu skal bruge som ansvarlig for brandets PR.

“Hvisk har siden starten været et brand drevet af influencere. Da influencer-strategien er en del af vores DNA, var vi heller ikke i tvivl om, at vores PR Manager selv skulle være influencer for at forstå målgruppen og kunne bidrage til at udvikle Hvisk som brand overfor netop denne målgruppe. Vi valgte Anna Sarlvit, da hun som influencer har den helt rigtige forståelse for, hvilken stil vi som fashion brand skal have,” fortæller CEO Michael Aoun om den nye ansættelse.

Anna Sarlvit glæder sig især til at bidrage til at udnytte det potentiale, Hvisk har udenfor de danske grænser.

“Hvisk er enormt dygtige til at kreere accessories i tidens ånd og til fornuftige priser, som gør, at alle har mulighed for at være med. Samtidig har Hvisk et stort potentiale på det internationale marked, og jeg glæder mig derfor meget til at være med til at skabe mere opmærksomhed omkring brandet, såvel som til at have fokus på brandpositionering ved hjælp af vores stærke influencer marketing-strategi,” siger Anna Sarlvit om sin nye arbejdsplads.

Hvisk har i forbindelse med den nye ansættelse også åbnet deres eget showroom, som ligger i forlængelse af deres kontorlokaler i Indre By i København. Derudover har brandet, som førhen udelukkende var et smykkemærke, gennem de seneste år udvidet deres sortiment, så de i dag sælger alt fra smykker, tasker og håraccessories til sweatshirts og solbriller.

Brandets kollektioner udkommer fire gange årligt og forhandles i dag både online samt i 200 udvalgte butikker i ind- og udland.