Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Alle nyheder, Indland, Strategi

Børnefamilierne vægter nem onlinehandel – Kids-world.dk er i vækst

Der er gang i onlinehandlen hos Kids-world, der fornyligt har udvidet deres lagerkapacitet og i dag har mere end 80 ansatte.
Der er gang i onlinehandlen hos Kids-world, der fornyligt har udvidet deres lagerkapacitet og i dag har mere end 80 ansatte.

Den danske online virksomhed, Kids-world.dk, der siden 2006 har leveret børnetøj, interiør og legetøj til danske børn fra hovedsædet i Esbjerg, voksede i foråret ud af deres oprindelige lokaler og flyttede til mere rummelige kvadratmeter på Smedevej 6 i Sædding. De nye lagerhaller har givet virksomheden mere end fire gange så meget plads og rummer nu de over 80 medarbejdere samt de over 36.000 aktive varernumre, der bliver handlet fra sitet.

Firmaet har oplevet en stabil vækstrate siden grundlægger og ejer, Annette Lykke Nielsen startede webshoppen som et hyggeprojekt i sin kælder og da hun var nybagt mor og onlinehandlen stadig var i sin spæde begyndelse. Hendes store fokus på kundeservice og overskuelig navigation, samt store udbud af varer fra mere end 250 brands, er blevet taget vel i mod af forbrugerne, der tilmed kan vente med at betale for deres køb til kvartalsbørnepengene kommer. En service flere børnewebshops dog også tilbyder, men som ikke desto mindre et kærkomment tiltag for pressede børnefamilier. Tilbage i maj, vandt Kids-world.dk derfor også prisen ‘Brugernes Favorit’ ved E-handelsprisen 2018, da foreningen for Dansk Internethandel (FDIH) uddelte priser.

Den 33-årige iværksætter og ejer, Annette Lykke Nielsen, ejer desuden webshoppen Tinyzone.dk og Fuzzies, der laver hjemmesko, sokker og strømper og har 58,7 tusind følgere på Instagramkontoen kidsworlddk.

LÆS OGSÅ: 

”Ingen troede på, man kunne bygge en forretning på ensfarvede bodystockings”