Sociale medier er blevet en fast del af brands marketing- og kommunikationsmiks, men det er et felt i konstant udvikling. Kender I præmisserne for de sociale medier i dag? Og er det nødvendigt, at I promoverer jeres posts få at nå jeres målgruppe?

Til DAFI Tuesday den 6. marts stiller David Juul Ledstrup skarpt på de sociale medier anno 2018 og giver sit bud på, hvordan de skal gribes an. Han vil komme ind på følgende:

  • Er organisk rækkevidde død og skal I betale for at sikre, at jeres indhold kommer ud til målgruppen?
  • Hvor kan I finde jeres målgruppe? Og hvilke sociale platforme bør I være på… og hvordan?
  • Hvad er de nyeste tendenser på de sociale medier?

Foredragsholder
David Juul Ledstrup er Head of Social hos reklamebureauet Marvelous og IPG Mediabrands, der håndterer tilstedeværelsen på og skaber indhold til sociale medier for en række af Danmarks og Nordens største brands.

PRAKTISK

  • Hvornår: Den 6. marts klokken 9-10.
  • Hvor: Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, 1220 København K.
  • Hvordan: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 2. marts – maks. to personer per virksomhed (husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday’en). Det er gratis at deltage, forudsat at virksomheden besvarer det eftersendte spørgeskema.