AIAYU styrker kommunikationsholdet
June Basar indtræder i stillingen som PR & Communications Director i den danske virksomhed.AIAYU har i gennem de seneste par år oplevet solide vækstrater i Danmark på 30-35 procent og er med åbningen af sin første butik i København påbegyndt et nyt kapitel, der sætter fokus på at vækste egne kanaler udover at konsolidere et fodfæste i Skandinavien.
For at styrke både vækst og international positionering, indtræder June Basar i stillingen som PR & Communications Director. Hun skal stå i spidsen for AIAYUs kommunikation og sikre sammenhæng og relevant tilstedeværelse på tværs af digitale platforme og kanaler – både offline og online.
“Jeg har sagt ja til AIAYU, fordi de er pionerer inden for bæredygtigt design. AIAYU er en kommunikationsmæssig drøm – jo dybere man graver, jo smukkere bliver historien. Med AIAYUs fokus på miljø, på at forbedre livskvalitet for mennesker, bevare kulturer og håndværkstraditioner, føler man sig som en del af et større formål,” siger June Basar i en pressemeddelelse.
June Basar kommer fra en stilling som Global PR & Marketing Manager hos Shamballa Jewels, hvorfra hun bringer en solid erfaring i at promovere dansk design på et globalt niveau.
”Ansættelsen tager direkte sigte på at styrke AIAYUs brandpositionering i Skandinavien og øge kendskabsgraden internationalt samt at imødekomme og strukture den stigende interesse vi i høj grad oplever fra udlandet. June har en international tyngde, som AIAYU uden tvivl vil få stor glæde af,” siger Maria Glæsel, Partner og CEO hos AIAYU.
June Basar bliver en del af virksomhedens stadigt voksende markedsføringsafdeling.
”AIAYU har et stærkt fundament, fantastisk design og en ærlig historie – min rolle er at arbejde strategisk med kommunikation på tværs af kanaler, så endnu flere får kendskab til AIAYU’s smukke verden. Jeg glæder mig meget,” siger June Basar om sit nye job.