Det online kulturmedie, Heartbeats, har de sidste år vokset fra fem til 17 ansatte, og opruster med Kasper Smith, der tiltræder som Business Development Director.

Kasper Smith kommer fra en stilling som hos Aller Media, hvor han siden ELLE Danmarks indtog på det danske marked i 2008 har udgjort en vigtig del af den kommercielle forretning. Han har sideløbende været forretningsudvikler og drivkraft på det snart ét år gamle herremagasin, Dossier.

”Kasper har sin store styrke i krydsfeltet mellem redaktionel udvikling og kommercielle samarbejder og passer derfor perfekt til os. Han vil være en vigtig faktor i den udvikling Heartbeats står overfor både på kort og lang sigt,” siger stifter og CEO for Heartbeats, Le Gammeltoft.

Heartbeats producerer video, tekst og lydindhold og udvikler branded content i samarbejde med brands som, Mercedes, Heartland Festival og Jyske Bank Tv.

Som Business Development Director bliver Kasper Smiths rolle at styrke salgsstrategien samt koncept- og forretningsudvikling:

”Jeg ser frem til at bygge videre på den udvikling, som Heartbeats allerede er i gang med. Heartbeats har en unik rolle i det danske mediemarked, der leverer og producerer unikt content på platforme, som blandt andet radio, podcasts og video. Der er et kæmpe potentiale i arbejdet med branded content, og det skal jeg sammen med Le og hendes dygtige team videreudvikle,” siger Kasper Smith.

Heartbeats får Kasper Smith med på holdet fra den 1. september.