Still Nordic opruster på salgsfronten
Det danske taskefirma har travlt, og har derfor ansat Claus Fahlberg til at varetage salget på hjemmemarkedet.Claus Fahlberg kommer fra et job hos Bastion, hvor han har været ansvarlig for salg af mærker som The Bridge, Tony Perotti, Leonhard Heyden, Jost og Tommy Hilfiger. Herudover har Claus også salgsmanager hos Adax på CV’et.
”Hos Still Nordic er der stor åbenhed og mulighed for indflydelse på hele værdikæden. Jeg ser et stort potentiale i Still Nordic og det er motiverende at arbejde med et brand, der er hands on gennem hele processen og er i konstant udvikling,” siger Claus Fahlberg.
Netop det gjorde udslaget for Claus, da han takkede ja til jobbet hos Still Nordic. At valget faldt på Claus skyldtes hans stærke profil, gode brancherelationer og mange års erfaring, det fortæller Still Nordic Brand Manager, Claus Bjerre.
”Claus er et velkendt ansigt i branchen og vi er stolte af at have fået ham med på holdet. Vi er overbeviste om, at han er den rette mand til at udvikle Still Nordic i en fortsat positiv retning.”
Claus Fahlberg startede jobbet den 1. maj 2017. Still Nordic er grundlagt af Martin Justesen og holder til i Ikast. Derudover har brandet agenter i Norge, England, Tyskland og USA.