Siden 2012 har Naked vist stødt stigende regnskaber for hvert år, der er gået. Og 2016 lukkede da også med det bedste resultat til dato, på lidt over 6,2 mio. kr. før skat. Virksomheden har da også hentet flere Gazellepriser hjem på den imponerede vækst.

Det er Stine Lindholm Pedersen, der driver foretagenet sammen med forretningspartner, Tommas Olesen.

Naked tæller to butikker i København og en på vej i Aarhus til april, og henvender sig til det kvindelige segment. Derudover kører Naked en succesfuld webshop, hvoraf 45% af online-omsætningen kommer fra eksport. Derfor har Naked også planer om international ekspansion i London, Berlin og Paris, så snart den rette investor er fundet. Det fortæller Stine Lindholm Pedersen til Børsen.

”Vi har et momentum lige nu – både Naked og sneakerbranchen, som vi ikke bør gå glip af. Derfor er det vigtigt, at vi griber det og sørger for at handle forholdsvist hurtigt ved at etablere os i udlandet. Vi kunne egentlig godt gøre det selv, men vi vil gerne undgå begynderfejl. Det er vigtigt for os at gøre det på den rigtige måde, men samtidig skal vi være super konsekvente, for det skal gøres nu,” siger hun til avisen.