Facebook Abonnér
17:41
|
27.05.2017
SocialZoo_Rikke Charlotte Larsen Foto: Rikke Charlotte Larsen

SoMe-strateger skal styrke modeugens digitale tilstedeværelse

Kvinderne bag Social Zoo, Pernille Teisbæk og Hannah Løffler, skal sikre øget international bevågenhed omkring modeugen.

| Modeuge Navne | af Henrik Ralf Nielsen

Copenhagen Fashion Week har indgået partnerskab med Social Zoo for at løfte dens digitale og sociale medie-tilstedeværelse og bidrage med en digital vision for modeugen.

Duoen bag agenturet, Pernille Teisbæk og Hannah Løffler, specialiserer sig i strategier inden for sociale medier og influencer marketing. Om det strategiske partnerskab siger CEO for Copenhagen Fashion Week, Eva Kruse:

”Det er kun naturligt, at et internationalt mega-event som Copenhagen Fashion Week følger med den digitale bevægelses hastige tempo. Og jeg kan ikke komme i tanker om nogen bedre til at lede den strategiske proces for os end den stærkeste danske internationale profil, Pernille Teisbæk.”

Både Pernille Teisbæk og Hannah Løffler har et internationalt perspektiv og erfaring med at arbejde med den internationale modeelite, hvilket vil danne fundamentet for processen bag udviklingen af den nye strategi for modeugen.

”Vi er begejstrede for partnerskabet med Copenhagen Fashion Week og arbejder tæt sammen med teamet for at være i stand til at løfte den digitale SoMe-tilstedeværelse og at øge den internationale opmærksomhed omkring Copenhagen Fashion Week,” lyder det afslutningsvis fra Pernille Teisbæk og Hannah Løffler om det nye partnerskab.

Partnerskabet rulles ud ved den kommende modeuge i februar, hvor Social Zoo blandt andet skal være værter for en udvalgt gruppe af internationale gæster.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev