Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

DAFI Tuesday: Sådan laver du god PR på Instagram

Hvordan fungerer sponsoreret indhold bedst på Instagram? Tre eksperter fortæller, hvordan man navigerer, når man skal lave PR på Instagram.
Hvordan fungerer sponsoreret indhold bedst på Instagram? Tre eksperter fortæller, hvordan man navigerer, når man skal lave PR på Instagram.

Til DAFI Tuesday den 6. september kan du blive klogere på produkt-PR på Instagram, når VOCAST sammen med Pernille Caroline Lotus fra influencer-netværket SMAC Agency introducerer dig for do’s & dont’s om sponsoreret indhold på Instagram. Oplægget underbygges løbende af cases præsenteret af Tina Maria Hansen, der er modeblogger og har mere en 135.000 følgere på Instagram.

Foredragsholdere
VOCAST er en kommunikationsplatform, der samler billedebank, nyheder, nyhedsbreve, pressemeddelelser samt et globalt presse- og bloggernetværk, som tæller mere 750.000 personer.

SMAC Agency repræsenterer et bredt udvalg af Danmarks største influencers inden for mode, bolig og livsstil. SMAC Agency hjælper kommercielle virksomheder med at fortælle deres historie på sociale medier.

Tina Maria Hansen står bag livsstils- og modebloggen tinamarias.com og en dertilhørende Instagramprofil. Begge kanaler anvendes til forskellige typer af kampagner og sponsoreret indhold i samarbejde med adskillige virksomheder.

Praktisk

HVORNÅR: Den 6. september kl. 9-10.

HVOR: Hos Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, København K i eventlokalet.

HVORDAN: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 1. september. Husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday’en. Det er gratis at deltage.