Regnskabet viser mere end dobbelt på bundlinjen og en fordobling af bruttofortjenesten. Bruttofortjenesten lød i 2015 på 34,5 mio. kr. mod 17,5 mio. kr. i 2014, mens årets resultat før skat i 2015 lød på 25,2 mio. kr. mod 11,1 mio. kr. i 2014. Resultatet efter skat i 2015 udgjorde 19,2 mio. kr. mod 8,3 mio. kr. i 2014.

Ejer og kreativ direktør hos Mos Mosh, Kim Hyldahl, forklarer om resultatet:

”Vi har haft vækst på samtlige markeder og vi er 20 lande i dag. Selv i Danmark, Norge og Sverige, som har været med siden vores etableringsår 2010, er vi vækstet. Tyskland er det land, hvor der har været størst vækst, og er i dag vores største marked med mere end 500 forhandlere”.

Kim Hyldahl tilskriver den positive fremgang, at virksomheden har en flad organisationsstruktur og en loyal medarbejderstab.

”Vores tilgang til designprocessen er uhøjtidelig og konstruktiv. Det er vigtigt for os hele tiden at holde fokus samt agere innovativt og internationalt. Vi fokuserer meget på at skabe værdi og vil gerne kendetegnes ved at være hurtige og skarpe på produktionsprocession”, forklarer stifteren.

Ud over Mos Mosh til kvinder, lancerede virksomheden i 2015 også herremærket MM & TEN. Kim Hyldahl forklarer, at interessen for det nye brand har været stor, og at det tegner positivt for fremtidige ordrer.