Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Superdry udvider markedet i Danmark

Britiske Superdry åbner deres første flagskibsbutik i København, da Danmark er et nøglemarked i brandets internationale ekspansionsstrategi, fortæller Global Retail Director, Nick Tatum.
Britiske Superdry åbner deres første flagskibsbutik i København, da Danmark er et nøglemarked i brandets internationale ekspansionsstrategi, fortæller Global Retail Director, Nick Tatum.

Købmagergade 26 bliver adressen for den nye Superdry-butik, der med hele 660 m2 skal afspejle indretningen af flagskibsbutikken på Regent Street i London. Superdry er ejet af britiske SuperGroup og blandt andet kendt for deres vintagestil og japansk inspirerede grafik. I dag ejer brandet 139 egne butikker i Europa og med den nye flagskibsbutik i København fastslår Superdry, at de satser på det danske marked.

”Som led i SuperGroups vækststrategi er vi glade for at åbne vores nye butik i København. Danmark er et nøglemarked for os, og det nye butiksareal giver os mulighed for at forstærke Superdrys brand i et land med en stærk modebranche. Alle produktkategorier vil blive fremvist, herunder vores nye Premium herre- og damekollektioner, samt eksisterende Superdry-favoritter. Vi glæder os til at byde kunder velkommen i vores nye flagskibsbutik for at opleve den kvalitet og det brede udvalg af Superdry-kollektioner,” udtaler Nick Tatum, der er ­Global Retail Director for Superdry.

Den nye butik på Købmagergade åbner d. 13. maj kl. 10, hvor der fra kl. 14-18 vil være livemusik, goodiebags og forfriskninger i butikken.