Jack & Jones præsenterer ikonisk modemand i ny kampagne

Christopher Walken var Jack & Jones’ Made from Cool, og nu er Bestsellers herremærke igen på banen med en af branchens bedst klædte mænd i front.
29.03.2016 ∙ af Marlene Toldbod
Foto: Michael Hainey (th.) guider til den ultimative brug af jakkesæt i Premium by Jack & Jones' sommerkampagne.

Premium by Jack & Jones er klar med et nyt samarbejde, nemlig med GQ redaktør, forfatter og kunstner, Michael Hainey. Kampagnen, kaldet The Well-Dressed Rebel, viser Hainey i en serie af fire videoer, hvor han styler brandets sommerkollektion.

”Jakkesættet er den ultimative baggrund, ud fra hvilken enhver mand kan skabe sin egen unikke stil. I en tid, hvor de fleste unge mænd ligner hinanden, lader jakkesættet manden bryde ud fra flokken. Ingenting er mere rebelsk end at være velklædt,” siger Michael Hainey.

Med 17 års erfaring som GQ redaktør og som anerkendt autoritet inden for herretøjsmode giver Hainey stylingråd, mens han samtidig gør det klart, at jakkesættet er det vigtigste stykke tøj i garderoben.

Samarbejdet, som var mange måneder undervejs, kulminerede med en ugelang skydning og visit i Danmark i november 2015. Hainey håndplukkede personligt alle outfits, som er del af The Well-Dressed Rebel.

”Michael var selvsagt meget professionel og en fornøjelse at arbejde sammen med. At en af de mest respekterede stemmer inden for herremode og medie-branchen vil sætte sit navn og ansigt til vores tøj, er noget vi er utrolig stolte af,” siger Design Manager Winnie Andersen.

 

Se de tre andre videoer featuring Michael Hainey her.