For at opretholde og udvikle en stærk og samlet organisation, har DAY ansat tre nye medarbejdere; en ny CFO, en indkøbsdirektør og en produktudvikler. Alle kommer med en stærk baggrund indenfor retail.

Lars Bonnichsen, der er ny CFO, vil stå for firmaets finansielle indsatser. Han kommer fra en lignende stilling hos ProfilOptik, og skal sørge for gennemsigtighed i DAY’s interne struktur, samt sikre en sammenhængende strategi for hele virksomheden og dens afdelinger.

Deepa Hingorani er DAY’s nye indkøbsdirektør og har tidligere arbejdet for By Marlene Birger. Hun vil have fast arbejdsplads på hovedkontoret i København, men vil være i tæt samarbejde med designteamet i Lugano. Deepa kommer til at være ansvarlig for alle virksomhedens indkøbere, sourcere og produktudviklere, på tværs af de forskellige teams.

Sidst, men ikke mindst, er Stefania Cecchi ansat som ny produktudvikler og vil være en del af det kreative studie og designteam i Lugano. Her skal hun agere materialespecialist og hjælpe designteamet med at sikre de rigtige og bedste kvaliteter til de forskellige designs. Hun vil ligeledes arbejde tæt sammen med hovedkontoret i København.

“Vi er forpligtet til at sikre en sund organisation for vores afdelinger og medarbejdere. Dette er altafgørende for 2016 – og for fremtiden, ” fortæller Peter Henriksen, der er administrerende direktør og medejer.