Ulrich Scheibelein kommer fra Adidas Group, hvor han de sidste 10 år har haft forskellige roller indenfor både salg og marketing – de forgange to år som Director Fashion Sales Nordics hos den tyske sportsgigant.

Han afløser Thomas Nissen, som har været ansvarlig for Wood Wood Sales & Distribution de sidste 4 år. Ulrich Scheibelein vil have det overordnede ansvar for retningslinjerne af Wood Woods salg- og marketinginitiativer.

“Som en ægte Københavner, er det en ære at komme tættere på Wood Wood-virksomheden som jeg udefra har fulgt og arbejdet tæt sammen med omkring flere projekter fra mit tidligere job. Wood Wood er i mine øjne en institution i dansk mode, livstil og kultur – ikke kun på hjemmebanen i Norden, men også internationalt – og det er noget jeg glæder mig til at være en del af i de kommende år.”

Per Gasseholm, der er administrerende direktør hos Wood Wood siger:

“Konsekvent brandkommunikation er altafgørende. Det er essentielt, at alle platforme og retailere rundt om i verden kommunikerer vores brand på en måde, der både stemmer overens med vores forståelse heraf, og som samtidig støtter et godt gennemsalg. I vores fortsatte bestræbelser på at styrke relationerne til både slutkunden og retailere, er Ulrich med hans bagrund og personlighed, et perfekt match til Wood Wood.”