Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Wood Wood ansætter ny Salg- og Marketingsdirektør

Ulrich Scheibelein skal være med til at styrke Wood Woods kunderelationer, brandkommunikation og produktsupport.
Ulrich Scheibelein skal være med til at styrke Wood Woods kunderelationer, brandkommunikation og produktsupport.

Ulrich Scheibelein kommer fra Adidas Group, hvor han de sidste 10 år har haft forskellige roller indenfor både salg og marketing – de forgange to år som Director Fashion Sales Nordics hos den tyske sportsgigant.

Han afløser Thomas Nissen, som har været ansvarlig for Wood Wood Sales & Distribution de sidste 4 år. Ulrich Scheibelein vil have det overordnede ansvar for retningslinjerne af Wood Woods salg- og marketinginitiativer.

“Som en ægte Københavner, er det en ære at komme tættere på Wood Wood-virksomheden som jeg udefra har fulgt og arbejdet tæt sammen med omkring flere projekter fra mit tidligere job. Wood Wood er i mine øjne en institution i dansk mode, livstil og kultur – ikke kun på hjemmebanen i Norden, men også internationalt – og det er noget jeg glæder mig til at være en del af i de kommende år.”

Per Gasseholm, der er administrerende direktør hos Wood Wood siger:

“Konsekvent brandkommunikation er altafgørende. Det er essentielt, at alle platforme og retailere rundt om i verden kommunikerer vores brand på en måde, der både stemmer overens med vores forståelse heraf, og som samtidig støtter et godt gennemsalg. I vores fortsatte bestræbelser på at styrke relationerne til både slutkunden og retailere, er Ulrich med hans bagrund og personlighed, et perfekt match til Wood Wood.”