Pharrell Williams afslørede det nye samarbejde på Instagram, og skal i fremtiden arbejde målrettet med G-Stars kollektioner, annonceringer og forretningsstrategier. Williams er ikke ny i denim-gamet, og det nye partnerskab er udsprunget af det projekt han og hans firma Bionic Yarn i de forgangne to år, har lavet med G-Star Raw – Raw for the Oceans.

Her arbejde Willams blandet andet sammen med Global Brand Director Shubhankar Ray, der i sidste uge gæstede Copenhagen Fashion Week, i forbindelse med hans deltagelse i Future Denim-talksene på CIFF, og som returnerer til København i maj når der afholdes Fashion Summit. Raw for the Oceans havde succes med at genbruge plastic fra verdenshavene og transformere det til denim, og det er den stil Williams har tænkt sig at fortsætte i sin nye medejerrolle.

”G-Star er en virksomhed der både ser og tænker frem i tiden, og jeg tror, at de vil indtage pladsen som det 21. århundredes denimbrand,” udtalte han tidligere i dag i en pressemeddelse.

LÆS OGSÅ: “Nye ansigter hos G-Star Raw Danmark”