Med en baggrund som grundlægger af og redaktør for Børsens magasin Pleasure, kommunikationschef i modebranchen og selvstændig med eget PR-firma har 46-årige Anne Axholm solid erfaring med i baggagen.

Ifølge Aller Medias magasindirektør Charlotte Riparbelli skal Anne Axholm som ny chefredaktør for IN styrke og videreudvikle magasinets brand og position hos læsere og annoncører. Særligt på de digitale platforme.

“Med Anne Axholm får vi en alsidig chefredaktør med solid magasin- og livsstilserfaring, der er ekspert i at udvikle kvalitetsindhold til købestærke målgrupper samt skabe innovative samarbejder med annoncører og andre kommercielle partnere. Sammen vil vi sikre, at IN fortsat udvikler sig på print og digitalt og bliver den foretrukne destination for kvinder, der går lige så selvfølgeligt op i sit udseende som i den verden, hun lever i,” siger Charlotte Riparbelli.

LÆS OGSÅ: “Chefredaktør stopper på Modemagasinet IN”

Anne Axholm glæder sig til at fortsætte INs udvikling og gøre magasinet endnu stærkere i samarbejde med både redaktionen og de kommercielle afdelinger i Aller Media. Hun ser især frem til at skabe synergi og øget integration mellem Modemagasinet IN på print og magasinets digitale tilstedeværelse.

“Et magasin som IN er født på print, og det er fortsat hjertet og kernen for læserne og brandet, men vi vil fremover styrke vores indsats på web og på de sociale medier. Det er på de digitale platforme, at vores læsere på daglig basis henter inspiration og får nyheder inden for mode og skønhed – det gode liv. Det er her, kvinder i endnu højere grad kan blive engageret og være en del af et særligt IN–fællesskab, som vi sammen skaber,” siger Anne Axholm.