Dyrberg/Kern udvider på PR og marketingsfronten
Som et led i den danske smykkekoncerns strategi om at være førende indenfor smykker på den danske modedagsorden har Dyrberg Kern ansat to nye personer til at løfte sin PR og marketing.Dyrberg/Kern har taget vigtigheden i at øge ressourcerne indenfor branding og kommunikative platoforme til sig. Derfor byder de ny PR og marketing administrator velkommen, nemlig Nina Agerskov Myrlund, der tidligere har været brand advisor for blandt andet Dyrberg/Kern.
”Som branchen og markedet ser ud i dag, er det en nødvendighed at intensivere og skrue op for de opgaver, der ligger indenfor PR og marketing området. Det bliver mere og mere tydeligt, at det klassiske PR-arbejde ikke længere slår til, hvis vi som fashion- og livsstilsbrand ønsker at være first-movers på de platforme, der hele tiden ekspanderer og udvikler sig,” Siger Pia Mia Fellah, som er international marketing manager for Dyberg/Kern i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: “Nyt PR-bureau fokuserer på sociale medier”
Nina Agerskov Myrlund ser frem til at dedikere al energi og fokus på ét brand og glæder sig til at skabe resultater og blive en del af Dyrberg/Kern teamet.
“Jeg er faktisk af person meget nørdet, og jeg elsker at analysere og følge processer fra spæde tanker til færdigt produkt. Jeg er drevet af at skabe, formidle og udvikle brand identitet med respekt for det DNA, huset bringer med sig, og som in-house PR & Marketing Administrator hos Dyrberg/Kern er det netop denne dybdegående forståelse, jeg vil opnå, og forhåbentlig i kraft heraf skabe stor værdi for brandet,” skriver Nina Agerskov Myrlund til Fashion Forum.
LÆS OGSÅ: “PR-bureau gør sig selv overflødigt”
Fokus er især rettet mod de sociale medier, som Laura Becker er ansat til at skulle videreudvikle. Hun har netop afsluttet sin kandidat på IT-Universitetet med speciale indenfor Design- og Digital Kommunikation.
”Det er vigtigt for os at have mennesker omkring os, som kender Dyrberg/Kerns fortælling og historie, og som samtidig forstår at få vores brand formidlet og udviklet på en fokuseret, velovervejet og tidsrelevant facon. Den potentielle dynamik, der kommer ud af samarbejdet mellem ekstern og intern brand kommunikation, ser jeg som en fordel af symbiotisk karakter, og kan kun komme huset til gavn på det lange løb,” siger Henning Kern, CEO og founder.
Smykkekoncernen er dermed fortsat repræsenteret hos 9PR i Danmark.