Til sensommer står den på salg, service og secondhand mode hos Benjamin Media, når virksomheden relancerer salgsportalen Anywear.dk, som de netop har købt. Siden skal bruges som supplement til virksomhedens modemedier, der blandt andet tæller Costume.dk, Stylista.dk og Woman.dk. Det fortæller digital modechef Camille Berner, der sammen med produktchef Ann-Sofie Ostenfeld skal lede den nye side:

”Vi synes, det er et naturligt skridt i forhold til den udvikling, vi er i gang med for vores modeforretning. Vi vil gerne være hos vores brugere i de forskellige stadier af deres online adfærd, og det bliver shoppen en del af. Både i forhold til bruger-til-bruger aspektet og på længere sigt i forbindelse med kommercielle samarbejder,” fortæller hun til Fashion Forum. Hun tilføjer desuden, at Anywears grundkoncept forbliver, men at man blandt andet er ved at etablere en kritisk masse af brugere, der skal sætte udviklingen af siden i gang.

LÆS OGSÅ: ”Condé Nast omdanner Style.com til en international webshop”

Anywear blev grundlagt i 2011 af en række trendsættere, mediefolk og modebloggere med det formål nemmere at købe og sælge brugt tøj. Den hidtidige ejerkreds vil ifølge Benjamin Media fremover koncentrere sig om det amerikanske marked.