Cos vil øge markedsandel gennem Mr Porter-samarbejde

Det svenske mærke Cos har lavet en capsule herrekollektion for den britiske online platform Mr Porter. Målet med samarbejdet er at introducere COS-brandet til nye markeder og forbrugere.
06.05.2015 ∙ af CAK
Foto: Cos' caspule-kollektion vil både være tilgængelig på Mr Porter og i nogle af Cos' fysiske butikker, heriblandt flagskibsbutikken på det fashionable Regent Street i London (wikipedia).

Med forhåbningen om at øge sin brandsynlighed og markedsvidde er COS gået sammen med Mrporter.com, der, som en undergren af Net-a-Porter.com, har et specielt fokus på den modebevidste mandlige forbruger. Samarbejdet betyder, at COS har designet en speciel capsule-kollektion til herre, der både vil blive solgt gennem Mr Porter og udvalgte fysiske COS-butikker i London. Det skriver Fashionunited.com.

LÆS OGSÅ: “Yoox og Net-a-Porter sætter skub i det digitale luksusmarked”

Kollektionen vil bestå 23 modeller – heriblandt tøj, sko og accessories – og vil være tilgængelig fra den 7. Maj

Kilde: Fashionunited.com