Ilse Jacobsen Hornbæk udvider chefgruppen

Mærket har per 1. april ansat Tim Justesen som chef for kommerciel udvikling og salgsledelse (CCO).
30.03.2015 ∙ af Redaktionen
Foto: Det er blandt andet Ilse Jacobsens signatur-gummistøvler Tim Justesen skal være med til at sælge verden over for den nordsjællandske mode- og livsstilsvirksomhed (Ilse Jacobsen Hornbæk).

Stillingen er nyoprettet og Ilse Jacobsens Hornbæk oplyser i en pressemeddelse, at en af de ting, der står øverst på Tim Justesens to-do-liste er at definere mærket fremtidige multi channel retail strategi i tæt samarbejde med den øvrige ledelse i virksomheden.

Bred international erfaring

Tim Justesen har international erfaring med både wholesale, detail og web. Han har blandt andet arbejdet med wholesale i engelske Clarks. Hvad angår online, tager han viden med fra sin tid i svenske Ellos og han har detailerfaring fra amerikanske Levi’s og franske L’Oreal.

‘Tim har via sin store erfaring den helt rette profil til at dække alle vores forretningsområder og sikre os den rette strategi fremadrettet’ siger designer Ilse Jacobsen.

LÆS OGSÅ: “Ny global marketingschef i Ilse Jacobsen”

Med den nyoprettede stilling fortsætter Ilse Jacobsen Hornbæk sin styrkelse af fokus på salg på tværs af salgskanalerne. Per 1. januar ansatte virksomheden Søren Buhl som ny global marketingchef. Hans opgave er at styre mærkets globale marketingsstrategi, hvor han især vil øge fokus på brandets historie og blandt andet omni-channel aktiviteter.