Brandet har ansat Michelle Faust Berthels i stillingen som PR – og marketingkoordinator. Her skal hun blandt andet sidde med strategi – og aktivitetsplanlægning, drift af sociale medier og udarbejdelse af pressemeddelelser.

I den nye stilling ser hun især frem til at skabe et medieunivers for Molo Kids, der fortæller brandets historie og afspejler dets identitet.

”Jeg glæder mig særligt til at forstærke Molos position på de sociale platforme både i Danmark og internationalt. Alle forudsætninger for at skabe et helt unikt univers med en mere nær og stærk tilstedeværelse er der”, fortæller Michelle Faust Berthels til Fashion Forum.

Med en BA i kommunikation, et journalistisk praktikforløb i modebranchen og tre måneder i New York som regional sales manager har Michelle Faust Berthels en del erfaringer at trække på. Dem tager hun med sig i sit nye job.

”Jeg synes, at min uddannelse og alle mine tidligere jobs på hver sin måde har givet mig forskellige færdigheder med i bagagen, som jeg kan bruge i min nye stilling hos Molo Kids,” siger hun til Fashion Forum.

Michelle Faust Berthels er tiltrådt i stillingen som PR – og marketingkoordinator.