L O W præsenterer sig i en pressemeddelelse som “et uafhængigt full-service agency og vil skabe inspirerende, mindeværdigt design og identitet henover en række platforme inden for mode, livsstil og beauty”.

Efter at have medstiftet og etableret Dyhr.Hagen som et af nordens markante, kreative bureauer ser Lars Dyhr nu frem til et spændende nyt kapitel.

LÆS OGSÅ: “Dyhr og Hagen splitter op”

”Samarbejde og ærlighed er essensen i det, vi laver solidt forankret i vores tætte team. Vi tror på, at stærke brand-stemmer og engagerende storytelling skabes ud fra personlig kontakt med vores kunder, og vi ønsker at skabe et kreativt bureau hvor der er højt til loftet og plads til store armbevægelser uden at det bliver prætentiøst eller selvhøjtideligt,” siger Lars Dyhr, Thomas Pedersen og Louise Thestrup I pressemeddelelsen.

Blandt de løsninger, L O W tilbyder, er udvikling af kreative ideer offline og online,  strategier, art direction, grafisk design, casting/art-buying og produktion. Der ud over vil L O W fortsat udgive magasinet FAT Magazine, som fokuserer på mode, kunst og typografi.