Copen Hagen Agency vil sammen med UncleGrey og GreyWorks herefter være den samlede bureaugruppe under Grey Denmark.

Dyhr.Hagen blev stiftet i 2002 og var et af de første bureau i Danmark, der specialiserede sig udelukkende i markedsføring af mode- og livsstilssegmentet.

”Det har været 12 fantastiske år, men tiden er kommet til nye tiltag,” siger bureauets kreative direktør, Peter Hagen i en pressemeddelelse.

”Copen Hagen Agency vil fortsat være eksperter i markedsføring indenfor mode- og livsstilssegmentet, og vi fortsætter med samme forretningskoncept, dog med en masse nye projekter og services, der lanceres i løbet af 2015,” siger kontaktdirektør, Majbrit Weidemann.

”Det er en naturlig del af Grey Denmark at have et bureau med spidskompetencer indenfor design, mode og livsstil med i vores portefølje, på samme måde som Dyhr.Hagen med stor succes har været det, siden bureauet blev en del af Grey Denmark i 2006,” siger Rolf Bach Christensen, CEO for Grey Denmark.

I 2013 lå Dyhr Hagen nummer 1 på Bureaubizz liste over reklamebranchens bedste indtjening per medarbejder med et årsresutat før skat på. 5.431.000 kroner.