Carmakoma opruster med ny global sales manager

Det danske tøjfirma plus-size mærke, der i sommer fik stormagasiner Nordstrom og Bloomingdale’s på kundelisten, er nået til næste skridt frem mod visionen om at blive at blive favoritbrand for verdens kurvede kvinder.
23.12.2014 ∙ af Angela Brink
Foto: Carmakoma har hentet Jan Rosenbeck som ny global sales manager (Carmakoma).

Med ansættelsen af den erfarne Jan Rosenbeck som ny global sales manager er Carmakoma klar til at servicere en stadigt stigende global efterspørgsel efter Carmakomas designrigtige produkter.

LÆS OGSÅ: ”Carmakoma har amerikansk vokseværk”

Weiss & Lykke, som står bag det edgy brand, har fra firmaets tilblivelse i 2008 haft hele verden som målgruppe.

”Vi ved, at vi har et stærkt koncept og en stærk DNA. Med Jan har vi fået en stærk profil ind, som sammen med os kan strukturere Carmakomas globale udvikling. Jan har den fornødne forståelse for kulturer og forretningsgange på de forskellige eksportmarkeder, hvor vi har interesse i at etablere professionelle agent- og distributionsaftaler”, siger Heidie Lykke og Angelica Weiss bag Carmakoma.

LÆS OGSÅ: ”Rützou ansætter ny adm. Direktør”

Med mere end 25 års erfaring fra store danske modefirmaer som Rützou, Rosemunde, Designer’s Remix, IC Company’s og InWear er Weiss & Lykke ikke i tvivl om, at de har fundet den rette til at strukturere den kommende planlægning, der skal tilvejebringe det stadig uforløste potentiale på det globale marked.