Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Udland

Premium-messen udvider

Berliner-messen øger sit udstillingsområde med omkring 17 pct. og vil dermed præsentere kollektioner fra Tyskland og øvrige markeder på i alt 27.000 kvadratmeter.
Berliner-messen øger sit udstillingsområde med omkring 17 pct. og vil dermed præsentere kollektioner fra Tyskland og øvrige markeder på i alt 27.000 kvadratmeter.

Premium-messen i Berlin har fået vokseværk og udvider udstillingsarealet med 17 pct., når messen igen slår dørene op fra den 19. til den 21. januar 2015. Med ekspansionen er det Premiums ambition at fastholde sin position som en af Europas førende modemesser, skriver de i en pressemeddelse til FashionForum.

“Vi følger og analyserer løbende markedet, kommunikerer med brands og indkøbere og tager vores rolle som markedsplads alvorligt. Vi tilpasser messen i takt med efterspørgslen, vi kuraterer vores brand-portefølje hver sæson og sørger for, at de rigtige partnere møder hinanden til Premium, så der kan blive genereret omsætning,” siger Anita Tillmann fra Premium i pressemeddelsen.

En del af de nye kvadratmeter går til en ny hal, som står færdig senere på måneden. Her vil Premium fokusere på luksusmærker, som der efter planen vil være plads til 30 af. Samtidig oplyser folkene bag Premium, at undermessen Seek flytter til Berlin Arena.

“Seek er blevet en af de vigtigste upper streetwear-platforme. Det handler om følelser, om interaktion og kravene til alle aktørere. Vi forbliver tro mod vores koncept og forsøger også her at vokse organisk ved at arbejde meget tæt sammen med folkene bag Seek,” siger Anita Tillmann.