Danske Change og Britney Spears slår pjalterne sammen
Den amerikanske popprinsesse Britney Spears har designet en undertøjskollektion til det danske undertøjsfirma Change.Britney Spears lægger navn til andet end parfumer og radiohits, når hun nu designer en undertøjskollektion i samarbejde med det danske undertøjsfirma Change Lingerie. Kollektionen – The Intimate Britney Spears – består af undertøj og nattøj, og Britney Spears ønsker egne ord at få alle kvinder til at føle sig smukke, i det de har på.
”Min vision for The Intimate Britney Spears er at designe undertøj, der er sexet, luksuriøst og behageligt på samme tid,” siger Britney Spears i en pressemeddelelse.
Kollektionen lanceres d. 9. september i forbindelse med modeugen i New York. Den europæiske lancering lader vente lidt på sig, og undertøjet vil først komme på hylderne herhjemme d. 26. september i forbindelse med et event i London, hvor Britney Spears, ligesom i New York, vil være tilstede for at sende kollektionen godt af sted.
Undertøjskollektionen består af trusser, kimonoer, afslappet jersey-nattøj og vintageinspirerede bh’er, og vil blive solgt i 180 butikker verden over til priser fra ca. 150-700 kr.