
Britney Spears lægger navn til andet end parfumer og radiohits, når hun nu designer en undertøjskollektion i samarbejde med det danske undertøjsfirma Change Lingerie. Kollektionen – The Intimate Britney Spears – består af undertøj og nattøj, og Britney Spears ønsker egne ord at få alle kvinder til at føle sig smukke, i det de har på.
”Min vision for The Intimate Britney Spears er at designe undertøj, der er sexet, luksuriøst og behageligt på samme tid,” siger Britney Spears i en pressemeddelelse.
Kollektionen lanceres d. 9. september i forbindelse med modeugen i New York. Den europæiske lancering lader vente lidt på sig, og undertøjet vil først komme på hylderne herhjemme d. 26. september i forbindelse med et event i London, hvor Britney Spears, ligesom i New York, vil være tilstede for at sende kollektionen godt af sted.
Undertøjskollektionen består af trusser, kimonoer, afslappet jersey-nattøj og vintageinspirerede bh’er, og vil blive solgt i 180 butikker verden over til priser fra ca. 150-700 kr.