Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Group 88 føjer tre luksusbrands til porteføljen

Saint Laurent, Loewe og Balenciaga er nye brands hos den danske agentur- og detailvirksomhed Group 88.
Saint Laurent, Loewe og Balenciaga er nye brands hos den danske agentur- og detailvirksomhed Group 88.

Group 88 er allerede Bottega Veneta, Burberry, Gucci og Mulberrys partner på det skandinaviske marked, og nu føjer agentur- og detailvirksomheden yderligere tre luksusbrands til samlingen.

Saint Laurent, Loewe og Balenciaga er de nye tilføjelser til brandporteføljen. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Group 88 begynder detail-samarbejdet med de tre luksusbrands ved udgangen af ​​i år og begyndelsen af ​​2015.

LÆS OGSÅ: ”Bottega Veneta åbner i Københavns Lufthavn”

Group 88 har over 25 års erfaring med salg af luksusmode på det skandinaviske marked. Kerneforretningen består af over 20 detailenheder i København, Stockholm og Oslo, som består af luksus-franchisebutikker.

Desuden driver Group 88 det danske og norske engrossalg af Mulberry og hele det nordiske engrossalg af Burberry.