Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Magasin uddeler Årets Partner og Årets Gazelle-priser 2013

Magasin uddelte tidligere på måneden priserne Årets Partner og for første gang deres egen version af Årets Gazelle 2013 blandt deres knap 500 samarbejdspartnere.
Magasin uddelte tidligere på måneden priserne Årets Partner og for første gang deres egen version af Årets Gazelle 2013 blandt deres knap 500 samarbejdspartnere.

Den første oktober uddelte Magasin for andet år i træk prisen som Årets Partner og for første gang Årets Gazelle-pris. Det skriver Magasin i en pressemeddelelse til FashionForum.

I år var det sportsvirksomheden Hummel, som blev kåret til Årets Partner og blev tildelt præmien på 150.000 kroner til markedsføring.

Årets Partner-prisen uddeles til den samarbejdspartner, som bedst opfylder Magasins fire kriterier; Størst vækst/performance, initiativivrig, tæt samarbejde i hverdagen samt levering til tiden og først og problemfrit.

LÆS OGSÅ: Anne Sofie Madsen vinder Dansk Design Talent 2013

Simon Schiølin der er international salgsdirektør hos Hummel ser Magasin som en vigtig medspiller og partner for Hummel, tolker prisen som en gensidig forståelse for netop det:

”At Magasin har valgt Hummel som Årets Partner 2013 viser, at følelsen er gensidig og med en fælles passion om fortsat at performe på alle parametre, ser vi frem til at samarbejde mod nye spændende mål i fremtiden,” siger Simon Schiølin.

Det er Magasins indkøbere, som har indstillet en partner i hver kategori. Der var i alt syv nominerede:

  • Hay (Home)
  • Polo Ralph Lauren (Herre)
  • Rosemunde (Dame)
  • Spa Supply (Kosmetik)
  • Hummel (Børn)
  • Billi Bi (Accessories)
  • Van de Velde (Lingeri)

Yderligere uddelte Magasin for første gang prisen Årets Gazelle til Lyngby Porcelæn, der blev tildelt præmiesummen på 75.000 kr. til markedsføring. I alt var tre brands nominerede, Lyngby Porcelæn, Les Deux og Modstrøm.